אז מה עכשיו ביבי?

אז מה עכשיו ביבי?

זוכרים את הפרסומת הזו של נתניהו שהוא יושב במשרד וכל פעם נכנס אחד היועצים עם סוג של ״פייק כותרת״? היית מוכן לשלם הרבה כדי להיות זבוב על הקיר כשהיועץ האמיתי, נכנס למשרד האמיתי וזרק לאוויר את הכותרת האמיתית… ״לפיד מוכן לוותר על הרוטציה״!

איך לדעתכם הגיב הוד מעלתו? חוץ מצעקת ה״שייייט״ מה קורה עכשיו? מה עושים כשהענף האחרון לקונספירציה נשאר אצלך ביד ברגע שהיית הכי לא מוכן? דף המסרים שכיכב בכל תדר, בכל ערוץ ובכל קיר בפייסבוק קורס במכה אחת. בום. לפיד לא רלוונטי ובטח לא האשם. לא רק שהוא לא אשם יותר הוא מוכיח עקביות בפעם הראשונה שוויתר על החלום של יש עתיד אותה בנה ביזע ודמעות לטובת חיבור ל״כחול לבן״ ועכשיו הוא מוותר על הרוטציה בניגוד לכל דעות הפרשנים והכותבים של ארץ נהדרת (צה רוטציה)

אז עכשיו כשכל בולעי הצפרדעים, הכובעים ובלוני האגו לא יודעים במה להיתפס, מפלגת ״כחול לבן״ סיימה בהצטיינות את מבחן הויתורים ועומדת בגאון מאחורי הסלוגן ״ישראל לפני הכל״ זה בדיוק הזמן לשאול את נתניהו ״על מה אתה מוותר?״

בשלב ראשון הוא ככל הנראה יוותר על המנדט להרכיב ממשלה, עמיר פרץ עומד די בגבורה מאחורי גימיק גילוח השפם והמשפט הברור ״לא נשב עם ביבי״ ״מרצ״ לא רלוונטית והשותפות הערביות יעשו חראקירי לפני שימליצו על נתניהו מה שככל הנראה מוביל אותנו שוב… למבוי סתום.

אז מה הלאה? או שליברמן מצליח להביא את הטוויסט של החיים ומקבל הצעה שאי אפשר לסרב לה מנתניהו, הצעה בדמות רוטציה, ביבי במצבו היום יעשה כמעט הכל כדי לשים אצבע בעין לגנץ ואת האצבע השניה עמוק לעין של לפיד, מתחיל שנתיים ופורש מהחיים הפוליטיים. ליברמן יגמור אמנם את הקריירה אבל יכול לזכות להביא אחלה קטע, במקום רמטכ״ל במשרד ראש הממשלה נקבל בזכות נתניהו… אפסנאי.

אופציה נוספת, עריקה של ״ימינה״ מהבלוק + כמה חברי כנסת מהליכוד, כאלה שלא רוצים על הקריירה שלהם את כתם הבחירות השלישיות תוך שנה ובתמורה, יקבלו רוטציה בתפקידי שרים בממשלתו של גנץ. או שלא.

האם הנשיא ריבלין הכין או יכין תכנית מגירה מחוץ לקופסת בית הנשיא? האם נלך שוב בינואר כצאן לקלפי בפעם השלישית, האם מסתתר לו איזה סעיף בחוקה שימנע מכולנו את הפארסה הזאת בפעם השלישית? ומה הניחוש שלכם/ן? מה יהיו תוצאות הבחירות הבאות במידה ויתקיימו, מה כבר יכול להשתנות ואיך מדינת היהודים, עם הספר, הסטארט-אפ ניישן לא מצליחים לעצור את הרכבת כשהקיר השחור הולך ומתקרב, והכי חמור שכולם ידעו שהוא שם.

לקריאת טורים נוספים עשו לייק לדף הפייסבוק: כשעולים הטורים – דוד קקון

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*