אז איפה הן? אשדוד בתחתית הרשימה בייצוג נשים במועצה

אז איפה הן? אשדוד בתחתית הרשימה בייצוג נשים במועצה

רגע לפני עונת המלפפונים בה יתחילו לצאת רשימות שתתמודדנה למועצת העיר  דן אנד ברדסטריט ישראל מביאים בפנינו את הנתונים הבאים: אשדוד נמצאת בתחתית הערים הגדולות בייצוג נשי במועצת העיר. נתון נוסף שלא נבדק הוא השפעתן של הנשים של הנשים במועצה, אלה שכבר ״מכההנות״ זם לדעתי היינו זוכים באשדוד לציון לא מחמיא במיוחד.

מבין הערים הגדולות באר שבע ממשיכה להוביל עם ייצוג של  33% נשים במועצת העיר, ירידה בהשוואה לשנה שעברה,

ת"א וחיפה עם ייצוג נשי של 26% במועצת העיר פתח תקווה מוצגת בתחתית הדירוג עם ייצוג של 11% בלבד, משקף עליה בהשוואה לשנה שעברה הממוצע הכללי של ייצוג נשים בערים הגדולות עומד על – 16% בלבד

מתוך 77 הערים המדורגות בדירוג ראשי רשויות של דן אנד ברדסטריט, רק ב-3 מהן מכהנת אישה בתפקיד ראש העיר (אור יהודה, נתניה ויהוד). נתניה הינה העיר היחידה בקרב הערים הגדולות בדירוג, בה מכהנת אישה בתפקיד ראש העיר (מרים פיירברג).

unnamed

מבין הערים הגדולות, מובילה עיריית באר שבע עם כ-33% נשים המכהנות במועצת העיר, ירידה בהשוואה לשנה שעברה שבלטה עם 37% ייצוג נשי. תל אביב נדחקה מהמקום הראשון, השנה עם ייצוג נשי של 26% (בשנה שעברה – 23%). אחריה בולטת גם עיריית חיפה בה כ- 26% מחברות מועצת העיר הן נשים.  כפי שצוין לעיל, נתניה הינה העיר היחידה בקרב הערים הגדולות בדירוג, בה מכהנת אישה בתפקיד ראש העיר. מבין הערים הגדולות, בעיריית אשדוד ופתח תקווה אחוז הנשים המכהנות במועצת העיר הוא הנמוך ביותר ועומד על כ-11%, עליה קלה משנה שעברה (7%).

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*