אורזים, פורקים ועוברים דירה

אורזים, פורקים ועוברים דירה

מעבר דירה הוא אירוע מרגש אך גם רווי מתחים. מצד אחד, אתם רוצים להשתדרג ולעבור שינוי משמעותי בחיים שלכם. מצד שני, אתם יודעים שמחכה לכם עבודה רבה עד שתצטרכו לבצע את המעבר. המעבר עצמו כולל, איך לא, אריזה מדוקדקת של כל החפצים שלכם ופריקתם במקום משכנכם החדש. בתוך כל הבלגן של האריזה והפריקה אתם עלולים שלא למצוא את הידיים והרגליים, ולכן כדאי לתכנן את הכול בקפידה.

4 טיפים לאריזת דירה – כך תארזו את כל החפצים מבלי לפגוע בהם

אם אתם מעוניינים לבצע כראוי פעולות של אריזה ופריקה במעבר דירה, כדאי לפעול לפי שלבים מוגדרים מראש. אלה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לפעול נכון:

  • לא להשאיר את האריזה לרגע האחרון – גם אם אתם עסוקים ויש לכם דברים נוספים על הראש, העבירו את האריזה לראש סדר העדיפויות שלכם. זאת משום שאריזה של הרגע האחרון יכולה להכניס אתכם ללחץ ומתח מיותרים. התחילו למיין את החפצים שלכם כחודש לפני המעבר עצמו, על מנת שביום המעבר תוכלו לזכות בהעברה חלקה של החפצים שלכם.
  • אל תארזו חפצים שאתם לא צריכים – הכנה למעבר דירה היא מעין ניקיון משמעותי בדומה לזה שאנחנו עושים לקראת ליל הסדר. זוהי הזדמנות טובה למיין את החפצים שברשותכם ולהחליט מה אתם זורקים ומה אתם משאירים. כך שבסופו של דבר יהיו לכם פחות חפצים להעביר.
  • מיינו את החפצים לפי נחוצים יותר ונחוצים פחות – התחילו לארוז את החפצים שבהם אינכם עושים שימוש יום יומי. לדוגמה, אם עכשיו קיץ, התחילו לארוז את בגדי החורף שלכם ושל הילדים.
  • השתמשו בחומרי אריזה איכותיים – במקום לארוז את החפצים בקרטונים ישנים, רכשו קרטוני אריזה מיוחדים ואיכותיים. זאת משום שיש חפצים שיעבירו חודש שלם בתוך ארגז המעבר, והם עלולים להיהרס אם תמקמו אותם בארגז בעייתי. כמו כן, דאגו לחבלים, סלוטייפ וכמובן טושים. כך תוכלו לכתוב על הארגזים היכן נמצא כל דבר ותדעו למצוא כל פריט ברגע הנכון.

ואפשר להשתמש גם בשירותי אריזה

בימינו, אינכם צריכים לבזבז זמן יקר כדי לארוז את החפצים שלכם. במקום זאת, תוכלו להזמין שירותי אריזת דירה בתל אביב של חברת עוברים בסדר. האורזים המקצועיים מגיעים אליכם הביתה במיוחד כדי לבחון את החפצים שלכם. לאחר שקיבלו מספיק מידע, הם מתחילים בפעולת האריזה, תוך שימוש בידע המקצועי שלהם. השירות כולל גם שירותי פירוק החפצים בדירה עצמה. בדרך זו, תוכלו לחסוך זמן יקר באריזה ופריקה של החפצים שלכם, ולעבור בכיף ובשלום.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*