אופי ויופי: ניצחון ענק למ.ס אשדוד בטדי

אופי ויופי: ניצחון ענק למ.ס אשדוד בטדי

ארבעה ניצחונות משישה משחקים בפלייאוף התחתון, זה ההישג עד כה של מועדון ספורט אשדוד. הערב(שבת) אחרי ה3-0 בחוץ מול מכבי פתח תקווה בשבוע שעבר, הגיע הניצחון הגדול הפעם בטדי מול בית"ר ירושלים (3-2) שהגיע לאחר מהפך במחצית השנייה, והשאיר את האדומים-צהובים עם סיכוי טוב לשרוד בליגה, למרות שהם עדיין מתחת לקו האדום.

המשחק הערב היה בסימן פרישתו של אחת האגדות הגדולות בכדורגל הישראלי, יוסי בניון, שהעביר את חצי העונה האחרונה בירושלים ומהעונה הבאה ישמש כמנהל המקצועי של המועדון. במחצית הראשונה בית"ר עלו ליתרון לאחר נגיחה של אנתוני וארן מהרמה של דוד קלטינס.

בדקה ה55 המארחת קיבלה הזדמנות פז להכפיל את התוצאה, אך דווקא בניון החמיץ כדור עונשין מאחד-עשר מטרים וג'ראפי קלט. מרגע זה אשדוד התעשתו. שלושה שערים שהתחילו עם שער עצמי אומלל של דן איינבינדר הקשר הירושלמי, בתוספת כיבושים של בן רייכרט ושגיב יחזקאל, הפכו את הקערה על פיה.

עשר דקות לסיום ב"תר חזרה על שער של מאור בוזגלו, אך זה היה מאוחר מדי ובסיום אבי בוחבוט ומשה אוחיון צמד המאמנים חגגו ניצחון יוקרתי.

בשבוע הבא במסגרת המחזור האחרון של ליגת העל, אשדוד תארח את הפועל חיפה, כשקריית שמונה תצא לסכנין ומכבי פתח תקווה תפגוש את הפועל תל-אביב. ניצחון אשדודי בתוספת לזה שאחת מהקבוצות הללו לא תנצח, ואשדוד תחגוג השארות לעונה נוספת בליגת העל.

צילום ארכיון – טל אקוקה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*