אבי נוסבאום מדבר על הכול

אבי נוסבאום מדבר על הכול

אבי נוסבאום במופע סטנד אפ חד, שנון ומצחיק במיוחד!

אבי נוסבאום הוא סטנדאפיסט שעושה שיעורי בית – בעיקר כשמדובר באקטואליה, ואף יותר מזה, הוא נחשב מומחה לענייני היום-יום במדינה. משנת 2005 נוסבאום חבר בצוות הכותבים של תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" בערוץ 2. ב-2007, במקביל לתפקידו זה, החל להופיע כמשתתף קבוע בפאנל הסאטירה וההומור מהדורה מוגבלת בערוץ ביפ. בנוסף, נוסבאום ממשיך להופיע כסטנדאפיסט. בשנת 2009 הצטרף כחבר פאנל לתוכנית "מועדון לילה".

אומר לנו אבי, "זה המקום שבו אני אמור לספר לכם על מה מדבר המופע שלי, אבל אתם הרי יודעים על מה הוא מדבר: על הזוגיות, הילדים, הלחץ בעבודה, החופשה שלא יצאה כמו שתכננתם, הבייביסיטר שתמיד מבריזה, הפקקים שאף פעם לא מבריזים, התור במיון, ועל המצאות גרועות כמו מעלית בלי כפתורים. בקיצור- זה מופע על כל מה שהופך את החיים שלנו פה לגן עדן- במיוחד אם אתה קומיקאי״.

קרה לכם שהסתכלתם במראה ולא הפסקתם לצחוק במשך ערב שלם? זה בדיוק מה שיקרה לכם במופע של אבי נוסבאום: מהילדות ועד ההורות, מהצבא ועד החתונה , נוסבאום עוצר בכל התחנות בחיים שלו (ושלכם) במסע שנון, אינטליגנטי ומאוד מצחיק שיזכיר לכם שחוץ מאיש טלוויזיה (מועדון לילה, נראה אותך, בובה של לילה …) וכותב מוכשר (ארץ נהדרת, ישראל היום) נוסבאום הוא גם סטנדאפיסט מבריק- רוצים לשמוע עוד? אז יאללה, קנו כרטיס.

מוצ"ש 7.3.2020  |  שעה 21:30  |  בית יד לבנים, דרך ארץ 6  |  כרטיס: 99 ₪  |  להזמנות: 08-8543833/4.

צילום: פיני סילוק

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*